Pages

Monday, April 30, 2012

My Day In Working Life


Photobucket


This is true while I'm feeling exhausted 


After I've been interviewed, alhamdulillah dapat juga kerja part time..for the first time rasa pengalaman menunggu kena panggil untuk interview, haih...sakit kepala lutut berdiri dekat 3jam..tapi dengan gagahnya bertahan juga sehinggalah dipanggil masuk dalam office untuk di-interview...but the most important thing, at the same time saya diterima bekerja selama sebulan lebih...kerja part time sebagai Dr.Cardin Shoes Promoter pun jadi la, yg penting before buka sem6 nanti ada money pocket sendiri..lebih-lebih lagi first time bekerja and ada duit sendiri...


lebih kurang seminggu bekerja, tapi...bad news come bila mana kaki ni sakit sebab tidak kurang dari 8jam and some other time bila rajin sikit kerja lebih masa / overtime for 13hour per day berdiri melayan customer yg datang..huhuhu..kuku ibu jari kaki pun bengkak... 
*kaki gajah kot..kasut baru pun masih x muat.. :( *


Dalam masa seminggu ni macam-macam karenah customer yg datang..tapi setakat ni xda la teruk sangat..TAPI..!!! ada la segelintir pekerja tetap where the place I'm working macam x berapa ok....hmmm...but it's ok..it's normal, diff people I've facing of with diff character..  :)


Harap-harap kerja ni dapat la bertahan at least before buka sem baru nanti, on 11th of June 2012 *yeahh..my final semester.!* ...I wanna save and manage my own purchase...yeahh! Happy working everyone....!!!








p/s : Sometimes we have to respect people surround 
us if you want to being respect by others.


No comments: